Reglement

1. Leden

Wie zich inschrijft voor tennislessen of -kampen in de Ace Tennisschool moet lid zijn van TC Zottegem. Iedereen kan lid worden van TC Zottegem mits betaling van de lidgelden. Wie geen lid is betaald extra voor het veld en is niet verzekerd ( private lessen).

2. Onderhoud

We vragen iedereen:

• Na het spelen de terreinen te vegen met de sleepnetten die daarvoor door de club ter beschikking worden gesteld.

• De kleedkamers ordelijk te gebruiken door o.a. de tennispantoffels zoveel mogelijk te reinigen voor het betreden van de lokalen.

• Het tennisveld te sproeien voor aanvang als het terrein stoffig en droog ligt.

3. Uitrusting

Het gebruik van tennis pantoffels is verplicht. Bij de eerste lessen kan er een tennisracket van de club gebruikt worden. Het is echter wel aangewezen uiteindelijk zelf een tennisracket aan te schaffen.

4. Informatie

Alle informatie i.v.m. de Ace Tennisschool is te vinden op deze website.

5. Verzekering

Wie lidgeld van de club betaald heeft is verzekerd, indien je enkel les volgt of een vrij uur tennis of padel speelt zonder lidmaatschap ben je niet verzekerd door de club.